Pitäisi siis listata viisi asiaa, joissa olen hyvä. Hestia haastoi. Ainakin olen hyvä kehumaan itseäni. Odottakaas:

1. Olen hyvä organisoimaan, johtamaan ja innostamaan. Ihmiset sanovat että olen porukan veturi.Mutta kuten Hestiakin totesi, asialla onkääntöpuolensa...
2. Olen kätevä käsistäni. Tykkään tarttua eri materiaaleihin ja ajoittain
töihinkin (raskaisiinkin).
3. Olen hyvä aistimaan tunnelman ja huomaamaan missä mennään. Sopeudun liki kaikkiin tilanteisiin ja paikkoihin nopeasti. Vaihdan tyyliä, kieltä ja puheenaihetta nopeasti.
4. Olen hyvä kirjoittamaan, esiintymään ja puhumaan. Voin puhua miten suurelle porukalle tahansa ja tunnen oloni hyväksi.
5. Olen luotettava. Tulen kun sovitaan, teen mitä olen luvannut tehdä.

Semmoista.
Ja olishan sitä muutakin muttei kehtoo liikaa kehhuu!
Mutta pakko vielä sanoa että olen hyvä halkomaan pilkkuja, valvomaan pilkkuun ja ylikin, hyvä katselemaan asioita muiden silmin, hyvä saamaan tahtoni läpi, tyytyväinen ulkonäkööni ja kokooni, teen hyvää ruokaa ja osaan taivuttaa keskisormea vain viimeisestä nivelestä. Mitä muuta elämässä muka tarvitaan???