0500512167.02._SCLZZZZZZZ_.jpg
Tuon kirjan haluaisin. Ensinnäkin siksi, että Cocon nuoruuden tyyyli (kuvassa oikealla) oli mielestäni just nappiin, ja myös siksi, että minua kiinnostaisi lukea henkilöstä joka asui elämästään 34 vuotta vakituisesti Hotelli Ritz:issä!

Tänään pojilla ei ole koulua. Viime viikolla alustavasti sovittu vierailu O:n luokkakaverin luokse meni persiilleen.
Eilen koulun jälkeen poika vaan nojaili seinään eikä puhunut kyläilystä mitään. Pojan äíti puolestaan vältteli minua siihen malliin, että ainoa viesti minulle oli että ei taida kyläily nyt onnistua. Voisi sen kai kuitenkin sanoa...tai ei sitten sopisi mitään niin ponnekkaasti.

Ilma on ihan kamala. Tuulee ja sataa elokuvatyyliin. Lisäksi P on kipeä, joten olemme takuuvarmasti sisällä koko päívän. En ole muutenkaan koskaan tajunnut miksi lapsia pitäisi väkisin viedä ulos joka päivä kelistä riippumatta. Me menemme silloin kun meitä huvittaa, eikä meitä kyllä huonolla kelillä niinkään huvita.

Juoksemaan mua sen sijaan jo huvittaisi mennä. Edellinen kerta oli perjantaina, ja nyt en ole sen jälkeen päässyt erinäisten syiden takia. OIKEIDEIN syiden.

Eilen olin kampaajalla = itkua ja pettymystä.
On se helkkari että jos pyytää vaaleita raitoja niin tulee kotiin tummempana kuin meni. Ja leikkaus on tehty tyyliin "keittiösaksilla tosta poikki, nooooin". Lopuksi kampaaja kysyi että haluanko että hän kuivaa hiukseni "jotta näkisin värin paremmin". Halusinhan minä...muistakin syistä.