Näissä lasten lomaviikoissa on se huono puoli, että omat kodin ulkopuolella tapahtuvat harrastukset jäävät paitsioon. Juokseminen ja kuntosalilla käynti eivät onnistu. Mies tulee illalla klo 19 nurkilla ja silloin tietysti VOISI vielä mennä..mutta siinä vaiheessa olen jo väsynyt. Minä muutenkin mieluiten treenaan aamusta tai viimeistään aamupäivällä.

Huomaan olevani ärtynyt kun en pääse kuntosalille. Tuntuu myös että rahat menevät "hukkaan" kun en käy siellä, vaikka eihän se sen enempää minulle maksa, käyn tai en. Maksettu mikä maksettu.

Sunnuntaina juoksin kuukauden tauon jälkeen kolme varttia. Tuon kuukauden aikana olen käynyt kymmenkunta kertaa kuntosalilla, ja lihasharjoitusten lisäksi olen polkenut ahkerasti kuntopyörää siellä. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta mielestäni juokseminen sujui erityisen helposti, vaikka muuta olin odottanut.

Mutta nyt siis parin viikon ajan lähinnä vain kirjoitan liikkumisesta, ja keskityn vaikka tekemään noita kuvatöitä. Niitä pojat antavat mun tehdä ihan rauhassa. Kaikki paperipinot, liimat, pensselit sun muut ovat ilmeisesti jo muuttuneet sen verran kiinteäksi osaksi sisustusta, ettei touhussa ole kundien mielestä enää mitään eksottista.

Illalla lähdemme ajamaan Calais'hin. Taidan ottaa lenkkitossut sinne mukaan...Mulla on jo suunnitelma; lähden juoksemaan aikaisin aamulla kun muut vielä nukkuvat. Juoksen rannalla, ja paluumatkalla ostan ihania croissantteja ja patonkia!!!