Minulla on ollut käytössä vuosikausia Nivean yksi huulipuna (vai olisko kiilto? kiiltopuna?). Olen täällä aikaisemminkin kirjoittanut miten kaunis "viinin tahrima suu" -efekti sillä syntyy. Vaan ei synny enää. Väriä ei kuulemma enää löydy Suomesta, ja Ranskassa käydessäni ainakin neljässä paikassa ko. väriä ei ollut. Ymmärrän että se on lopetettu.

Minulla on toinenkin suosikki. Se on Lumenen puna. Olen ostanut sitä jemmaankin monia hylsyjä. Äitini on pian tulossa tänne, ja ajattelin pyytää häntä tuomaan sitä taas. Tutkin ensin Lumenen sivuja - ja tuloksen arvaa. Väriä ei ole enää.

Tänään ostin Bourjois:n hienolta näyttävän punan. Se oli huulissakin kaunis...noin vartin, jonka jälkeen alkoi aivan hillitön punoitus, kirvely ja kuumotus. Sitten hokasin että siinä on helmiäistä mukana. Olen ennenkin saanut allergisen reaktion siitä.

Taidan siirtyä vaseliiniin.