Onko joku muka löytänyt kampaajan joka tekee mitä haluat? Laittaa sitä väriä mitä toivot, leikkaa kuten pyydät? Ei sävellä, mutta pyydettäessä kertoo mielipiteensä ja jopa antaa ehdotuksia?

No eihän sellaisia ole.
Minä en ainakaan ole tavannut. Minä olen (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) tavannut vain niitä, jotka palavat halusta panna minulle punaista väriä (ja yleensä puolipakolla tai jopa "salaa" panevatkin) vaikka se on liki ainut väri mitä en halua..ja niitä, jotka leikkaavat paljon sieltä mistä pyysin säästämään, ja jättävät jättävät leikkaamatta sieltä mistä olisin halunnut...

Ja sitten on niitä, jotka seisovat tumput suorina jos heiltä kysyy mielipidettä, ja toisaalta niitä, jotka sanovat että ei me kyllä niin tehdä, ei se sovi sinulle.

Olen taas kaksi viimeisintä kertaa leikannut ja värjännyt tukkani itse. Olen ollut tuhannesti tyytyväisempi kuin kampaajalta tultuani. Jos tukasta tulee kauhea niin se on oam vikani - ja ainakaan se ei maksanut mitään. Tähän asti olen ollut kuitenkin omiin silpomisiini niin tyytyväinen, että taidan harjoittaa tätä kotiparturointia taas jonkun aikaa. Ihan kaikkiin malleihin tämä ei passaa, mutta nykyistä tukkaani on aivan helppo muotoilla itsekin.

Mutta kun tulen kesällä Suomeen, taidan käydä sen Yhden Poikkeuksen luona. Onhan se kuitenkin ihanaa vain istua ja katsella miten kaunistuu.