Huomenta!

Muutamia juttuja:

- sirkusliput on saatu! Pojat pääsevät elämänsä ekan kerran sirkukseen sunnuntaina. En ole itsekään ollut kuin pari kertaa (?) - enkä siitäkään ole varma.

- tänään on minun ja pienemmän poikani opettajan huippukokous aiheesta "lapsenne ei tee koulussa mitään vaan haaveilee". Uskon että minulla on iltapäivästä kerrottavaa.

- aurinko on häipynyt ja aamu alkoi vesisateella. pöh.

- eilen säästin viitisen euroa kaupassa, missä myyjä oli tyyliä "vihaan työtäni, olen hemmetin väsynyt ja taidan olla tulossa
kipeäksikin". Eli huomionsa oli hiukan toisaalla, ja hän vaan nosteli ostokseni pöydältä toiselle. Osa jäi vetämättä kassan lukulaitteen alta..siksi halpa loppuhinta. Mutta en valittanut. En ole niin turhan tarkka;-)

- minulla on Haaste. Minun pitää ostaa syntymäpäivälahja pojalle joka en ole koskaan nähnyt. Luonnollisestikaan en tiedä mistä hän pitää, vielä vähemmän mitä hänellä jo on. Isompi poika on kutsuttu lauantaina synttäreille ja lahjus on kuitenkin oltava.