Olen taas niin kuvantekemisen pauloissa, etten malttaisi tehdä mitään muuta, en mennä mihinkään...

MUTTA!
...kunnostani haluan pitää huolta, joten kuntosalille, mars!

Ja ranskantunnitkin ovat taas huomenna ja läksyjä tuli paljon. Seuraavalta kerralta olen pois, koska olen Calais'ssa. Se varmaan kuitenkin sallitaan, onhan se "käytännön harjoittelua", n'est pas?

Ruokakaupassakin pitäisi käydä..plääh..mutta sitä voi aina hiukan siirtää. Viimeistään huomenna kuitenkin on pakko. Huomenna isompi poika pääsee kaverin synttäreille, mies tekee jotakin sen ajan pienemmän kanssa...synttärit ovat kaukana...ja hakee pojan sitten. Ranskan tunnin päättymisen ja kolmen miekkosen paluun väliin jää minulle siis arviolta 3 tuntia ihanaa yksinoloa. Taidan katsoa jonkun elokuvan.

Sain idean, josta tuli heti pakkomielle:
olen tanssinut balettia vuosikaudet lapsena ja nuorena. Aikuisenakin olen palannut asiaan kahteen eri otteeseen. NYT kaipaan aivan valtavasti taas kuria, klassisen musiikin tahtiin liikkumista, suoraa ryhtiä, lihasten hallintaa...joten otin selvää aikuisten tanssitunneista täällä Haagissa.
Löysin tämän 
otin opettajaan yhteyttä, ja kyselin milloin uudet kurssit alkavat. Tammikuussa kuulemma, mutta koska olen tanssinut ennenkin, voisin kuulemma osallistua jo marraskuun puolesta välistä alkaen tämän nykyisen kurssin loppuosaan. En ole ilmoittautunut vielä, mutta luulen että minua viedään taas.

Ja eilen lupauduin pitämään nukketeatteria lapsille yhdessä suomalaistapahtumassa joulukuun puolessa välissä. Ei kun tarinaa kirjoittamaan;-)