Kotona on valtavan hiljaista. Poikien koulu alkoi. Vain Charlotte Gainsbourg laulaa täällä;-) Aamun aikana olen tehnyt valtavasti erilaisia paperitöitä ja olen lähetellyt meilejä sinne ja tänne. Tuntuu kuin olisin ihan "oikeissa töissä".Olen iloinen että sain tehtyä muutaman hiukan roikkumassa olleen homman myös.

Sitten järkkäsin sen pienen nurkkauksen missä teen kuvia ja koruja. Mua harmittaa aivan valtavasti ettei ole isompaa tilaa tuolle puuhalle. Onneksi on tuokin. Olen kyllä aika sopeutuva, loppujen lopuksi! Pöytä ja purkit ja pensselit ja paperit jne. täytyy kuitenkin säännöllisesti järjestää. Muuten olen tilanteessa missä jotakin tärkeää voi hukkua tai tuhoutua, tai pöytä yksinkertaisesti peittyy liimaan, maaliin...

Tällä viikolla on tarkoitus käydä pari kertaa kuntosalilla ja sitten perjantaina on baletti ensimmäisen kerran. Etsin jo vanhat tossut kaapista. Hyvin toimivat.

Kohta mietin uskallanko vielä syödä eilen tekemäni spagettisoosin - ei muuten, mutta söimme sitä eilen lounaaksi ja mies luonnollisesti jätti kattilan koko päiväksi pöydälle (minä olin poissa). Ei tuo soosi nyt ainakaan itsekseen kävele, ja se oli niin penteleen hyvää että taidan syödä pois roikkumasta. Ei sitä ennen ollut jääkaappejakaan;-)

Harmin paikka: printterimme hajosi ihan tyystin ja täysin eilen. Olisi juuri nyt ollut tärkeää printattavaa. Piru vie. Vie koko kone.