Maurelita ja Reinavate haastoivat:

1. En pysähdy juuri koskaan. Teen oikeastaan koko ajan jotakin. Lepään sitten haudassa.

2. Menetän hermoni herkästi, räjähdän kovaa - mutta unohdan pian. Se ei ole vaarallista!

3. Käytän aina villasukkia kotona. Siinä ei ole kyse palelemisesta vaan siitä, miltä villa tuntuu iholla. Ylipäätään kartan tekokuituja kaikissa muodoissaan. Puuvilla, villa, silkki. Kuluvat kauniisti ja tuntuvat parhaalta.

4. Kuuntelen paljon musiikkia. Juuri nyt lähinnä naisääniä (Lisa Eklund, Olivia Ruiz, Charlotte Gainsburg, Keren Ann.) Luen paljon samoja kirjoja moneen kertaan, katselen elokuvia moneen kertaan.

5. Minulla on tapoja jotka tuovat turvaa ja kodikkuutta minulle olin missä vaan. Tietyllä tavalla tehty aamiainen, asiat tietyssä järjestyksessä...

6. Ulkonäössäni olen tyytymätön hiuksiini. Aina - olivat ne sitten miten vain. Se on perustyytymättömyyttä niiden laatuun ja väriin.

7. Teen usein asioita joiden onnistuminen ei ole ollenkaan varmaa. Minulla on aina ollut hyvin suuret (liian suuret?) luulot omista taidoistani, jaksamisestani jne. Teen vaikken tiedä aloittaessani osaanko. Matkan aikana usein opin. Panen oman rimani jatkuvasti hyvin korkealle. Minussa on myös näyttämisen halua. Luotan itseeni - keneen muuhunkaan, lopulta?