Mun miehelläni on tänään 35. syntymäpäivä. Vauva. Viime vuonna mietin blogissani että taidan ostaa hänelle lahjaksi tätä:
Men_Chanel_Egoiste_Platinum.jpg
En ostanut, vaan toista tuoksua. Nyt taidan ostaa kuitenkin tätä. Se on hiukan kuin samalla antaisi itselleen lahjan, sillä tuo tuoksu on hieno, hieno, hieno. (Sitä paitsi hän käytti sitä jo silloin kun tapasimme...sallikaa minulle hiukan romantiikkaa!)

Tänään on Suomi-koulussa kevätjuhla ja leivon parhaillaan sinne piirakkaa. Todistukset olen tehnyt jo hyvissä ajoin ja ohjelman pitäisi olla kunnossa. Ennen klo kahtatoista pitää muistaa hakea uusi passi suurlähetystöstä. Pääsen vihdoin näkemään millainen on uusi sirupassi. Ou jee siitä sitten.

Eilinen oli isomman pojan suhteen niin persiistä päivä, että pahempaa saa muistella pitkään ja hartaasti. Sain kuulla valitusta siitä miten läksyjä on paljon (mikä on totta muttei minun vikani), miten hän ei "ikinä opi ulkoa tätä runoa" (mikä myö voi olla totta muttei minun vikani sekään - ja mikä olisi helpompaa toteuttaa jos harjoittelisi edes hiukan ko. runoa..).
Ylipäätään kaikki mitä tuosta kahdeksanvuotiaasta suusta tuli ulos ol narinaa, ruikutusta, ulinaa, karjuntaa ja sen sellaista. Keväisiä luontoääniä kerrassaan. Kasvaminen on varmasti vaikeaa. Meille kaikille.