Itse itselleni määräämäni toistaiseksi voimassaoleva ostoslakko päättyi eilen iltapäivällä yllättäin. Kaupat vetävät "laatse rond" eli alessa viimeisiä viedään. Minua onnistaa usein täällä alessa vaatteiden suhteen, sillä makuni saattaa poiketa aikalailla perinteisestä hollantilaisesta, ja vaatekokoni on pieni. Yleensä tangoilla siis roikkuu superalennettuja "juuri minun" vaatteitani.

Kengissä minua ei sen sijaan juurikaan onnista lähinnä siksi, että kokoni (39) taitaa olla se kaikkein yleisin. Minun kokoni on yleensä aina loppu. Löytöjä teen joskus kuitenkin lasten kenkäkaupoista tai lastenkenkäosastoilta, sillä täällä niissä on joskus jopa 40 nro:n kenkiä!

Tuuli alkoi yöllä uudestaan. Kauheita puuskia ja nurkat vinkuvat. Saisi jo loppua. Unessa näin lumihiutaleita, ja minulla on sellainen olo että kohta niitä nähdään oikeastikin.
Ei oikein kiinnosta enää kun kauppoihinkin alkaa tulla kevätvaatteita, puissa on uudet silmut ja aurinko on vilahdellut keväisesti jo moneen kertaan.