Olli tossa jo kommenttiloorassa kyseli että missä mää luuraan.
No, on mulla ihan selityskin! Aamulla ensin pienemmän luokassa olin juomassa ja syömässä...ihan kaffia ja pullaa vaan...sitten kiiruhdin auringonottoon, sitten tulikin jo hoppua isomman pojan luokkaan samoille asioille kuin aamusella, eli taas juotiin ja syötiin...ihan kaffia vaan edelleen, valitettavasti...ja suklaakakkua otin varmaan sata palaa. Tungeksin siellä jonossa lasten keskellä ja nappasin viimeisen palan yhden pikkutytön edestä. Hyi mua!

Eilinen oli jotenkin ihan hemmetin masentava ja ankea ja ahistava päivä. Syytäkään en oikein keksi. Olin aivan hidastusvaihteella ja itselleni tuntematon. Noooh, ei noi mulla kauan kestä ja tämä aamu valkenikin sitten suorastaan maanisena...klo 6.32 päällystin jo tulitikkuaskia..juu juu, tuloksia tuuppaan VIOLET:iin kunhan...

Ja äsken kuvasin meidän talon edestä parit elukat lavendeleissa, kas näin:
113748.jpg

113750.jpg